Baixa de tota la unitat convivencial en el cens de demandants de vivendes públiques en arrendament del Patronato Municipal de la Vivienda de Alicante

L'objecte del present tràmit és:

  • La Sol·licitud de baixa de la unitat de convivencia en el Cens de Demandants de Vivenda Pública en Arrendament del Patronato Municipal de la Vivienda de Alicante.

Observacions:

  • La baixa de la unitat convivencial del cens requerirà del consentiment exprés de totes les persones majors de 14 anys de la unitat convivencial.
  • L'única documentació que acompanyarà a la Sol·licitud de Baixa de la unitat convivencial, serà el DNI o NIE de la persona sol·licitant i/o representant de la unitat convivencial i el document de consentiment firmat per totes les persones majors de 14 anys de la unitat convivencial.

Des del Patronato Municipal de la Vivienda de Alicante, es prestarà atenció personalitzada per a l'emplenament de la sol·licitud d'inscripció, així com orientació i assessorament en la tramitació d'aquesta, per via presencial, prèvia cita prèvia en la seu del Patronato de la Vivienda en la Pl. Santíssima Faç, 5, 03002  Alacant i/o telefònica → 965 20 63 29 - 965 20 63 64 - 606 62 42 54, en horari d'atenció de 09.00 a 13.30 hores o a través d'aquest ENLLAÇ

Requisits generals

  • Estar inscrites en el Cens de demandats de vivendes públiques en arrendament del Patronato Municipal de la Vivienda de Alicante.
  • Estar inscrites en el Registre de Demanda d'Habitatge de la Comunitat Valenciana.
  • Comptar amb l'empadronament com a resident a la ciutat d'Alacant, almenys els dos anys anteriors a la data d'inscripció.
  • Que tinga necessitat de d'habitatge de conformitat amb la clàusula dotzena de les bases generals.
  • Que el còmput dels ingressos de la unitat de convivència no excedisca el que regula els requisits específics.
  • Destinar la vivenda a residència habitual i permanent de la unitat de convivència adjudicatària.

Forma de presentació

Aquest model específic de presentació de sol·licituds de baixa de la unidaT convivencial és d'ús obligatori pels interessats, no admetent-se altres formularis i models de presentació, de conformitat amb l'article 66.6 de la Llei 39/2015 d'1 d'octubre del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.

Electrònica

A través de Seu Electrònica amb firma o identificació electrònica

Presencial:

  1. Per a realitzar el tràmit de manera presencial a les Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC) cal sol·licitar cita prèvia: Les cites prèvies de les OAC 'Cervantes' (C/Cervantes, 3), la OAC 'Sèneca' (C/Portugal, 17) i la OAC 'Gastón Castelló' (C/Pi Sant, 1) se sol·licitaran a través del telèfon 010 o 900153862 o a través d'Internet en: citaprevia.alicante.es:  'Tipus de servei'>'Servei d'Atenció Integral a la Ciutadania (SAIC)' > 'Gestió'>'Tràmits Municipals. La instància ha d'estar degudament emplenada i signada. La documentació ha d'aportar-se sense engrapar, sense clips i sense enquadernar. D'esta manera, el tràmit de presentació es realitzarà de forma més ràpida.
  2. Per qualsevol de les vies previstes en l'article 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques.
  3. A través de les oficines de Correus:

Si es realitza l'enviament de manera ordinària cal portar original i còpia de la sol·licitud i de la documentació que s'acompanya i un sobre obert. Correus cunyarà el primer full de l'original i còpia de l'escrit a presentar. L'original es ficarà dins del sobre (amb identificació de la data en què s'ha presentat al cuny), i la còpia se'ns retorna (amb la mateixa identificació al cuny, que ens servix d'acreditació "d'entrada" per al compliment de terminis per part nostra). Correus l'enviarà com a carta certificada, que ha de dirigir-se a la següent adreça:

Ayuntamiento de Alicante
Registro General
C./ Portugal, 17
03003 Alicante

A més, les oficines de Correus disposen de servici ORVE per a registre i enviament instantani de documents a les Administracions Públiques del país. El codi ORVE de l'Ajuntament d'Alacant és el L01030149.

Presentació
Documentación a presentar: 

L'única documentació que acompanyarà a la Sol·licitud de baixa, serà:

  1. Copia del DNI o NIE de la persona sol·licitant i/o representant de la unitat convivencial
  2. Document de consentiment firmat pel tots els membres majors de 14 anys de la unitat convivencial.