Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) 'Sèneca'

Tipo de equipamiento: 
Oficines tramitadores
Imagen de la Oficina de Atención Ciudadana (OAC) 'Séneca'

Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) 'Sèneca'

Les Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC) s'emmarquen dins del Servei d'Atenció Integral a la Ciutadania (SAIC) i ofereixen atenció presencial amb cita prèvia sobre el funcionament dels serveis municipals.

Serveis oferits:

  • Informació sobre el municipi i el seu Ajuntament.
  • Recollida d'avisos d'incidències.
  • Recollida de suggeriments i reclamacions.
  • Registre de documents.
  • Padró Municipal d'Habitants.
  • Impostos.
  • Certificat digital.
  • Ciberquiosc: 
    • Emissió de certificats d'empadronament individual, històric i col·lectiu on figure el nombre de persones empadronades en l'habitatge. Important: identificació mitjançant lectura de DNI electrònic o Targeta Ciutadana d'Alacant (TCA). 
    • Pagament de rebuts.
    • Cita prèvia.

Consulta tots els tràmits 

Cita prèvia:

Les cites prèvies es poden sol·licitar en Internet en el següent enllaç: https://citaprevia.alicante.es o en els Tel. 010 /  900 153 862. 

Per a sol·licitar cita prèvia per Internet, cal seleccionar 'Tipus de Servei' > 'Servei d'Atenció Integral Ciutadania (SAIC)' i veurà que hi ha dos tipus d'opcions en 'Gestió':

'C/Portugal, 17 Tràmits Municipals', que només poden sol·licitar-se per a:

  • Registre electrònic de sol·licituds i documents.
  • Sol·licitud de certificats i informes d'empadronaments ja existents.
  • Domiciliació bancària de tributs municipals.
  • Fraccionament de l'IBI.
  • Obtindre informes dels seus impostos.
  • Obtindre certificat digital amb signatura electrònica.

'C/Portugal, 17 Altes i modificacions en el Padró Municipal d'Habitants'. 

IMPORTANT:

  • Sol·licite la seua cita per al tràmit corresponent. No s'atendran cites sol·licitades inadequadament.
  • Abans de sol·licitar una cita, comprove que disposa de tota la documentació necessària en https://www.alicante.es/es/tramites.
  • La cita ha de coincidir amb la persona que assistirà, perquè de no ser així no s'atendrà. Si s'actua en representació d'una altra persona, la cita ha de figurar a nom del representant.
  • Conserve el justificant de la cita, perquè se li demanarà el dia que vaja a ser atés, juntament amb el seu document d'identitat.
  • Si per alguna raó no pot acudir a la cita o havent-la sol·licitat no disposa de tota la documentació necessària, ha d'anul·lar-la perquè puga ser utilitzada per un altre ciutadà. De no poder-se realitzar el tràmit per falta de documentació haurà de sol·licitar-se una nova cita.

 

Ubicación: 
Calle
Portugal
17
03003
Edifici Sèneca
Horario: 
  • De dilluns a dijous laborables de 08.30 a 17.00 hores.
  • Divendres laborables de 08.30 a 14.30 hores.

Horari de Nadal 2024-2025:

  • De dilluns a divendres laborables del 23 de desembre de 2024 al 3 de gener de 2025, de 08.30 a 14.30 hores. 
  • Dies 24, 25 i 31 de desembre, i 1 i 6 de gener no hi haurà servici.
Contacto: 
Telèfon: 
010
900153862
Más información: 

Horari d'atenció telefònica 010:

El servei es presta de dilluns a divendres laborables, de 09.00h a 18.00h.

*Per a telefonades des de la ciutat d'Alacant i de fora del municipi pot utilitzar-se també el Tel. 900 153 862.

Horari de Nadal 2024-2025:

  • Els dies 24 i 31 de desembre, de 09.00 a 14.00 hores.
  • Dies 25 de desembre, i 1 i 6 de gener no hi haurà servici.