Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC) 'Sèneca'
Les Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC) s'emmarquen dins del Servei d'Atenció Integral a la Ciutadania (SAIC) i ofereixen atenció presencial amb cita prèvia sobre el funcionament dels serveis municipals.
Serveis oferits:
- Informació sobre el municipi i el seu Ajuntament.
- Recollida d'avisos d'incidències.
- Recollida de suggeriments i reclamacions.
- Registre de documents.
- Padró Municipal d'Habitants.
- Impostos.
- Certificat digital.
- Ciberquiosc:
- Emissió de certificats d'empadronament individual, històric i col·lectiu on figure el nombre de persones empadronades en l'habitatge. Important: identificació mitjançant lectura de DNI electrònic o Targeta Ciutadana d'Alacant (TCA).
- Pagament de rebuts.
- Cita prèvia.
Cita prèvia:
Les cites prèvies es poden sol·licitar en Internet en el següent enllaç: https://citaprevia.alicante.es o en els Tel. 010 / 900 153 862.
Per a sol·licitar cita prèvia per Internet, cal seleccionar 'Tipus de Servei' > 'Servei d'Atenció Integral Ciutadania (SAIC)' i veurà que hi ha dos tipus d'opcions en 'Gestió':
'C/Portugal, 17 Tràmits Municipals', que només poden sol·licitar-se per a:
- Registre electrònic de sol·licituds i documents.
- Sol·licitud de certificats i informes d'empadronaments ja existents.
- Domiciliació bancària de tributs municipals.
- Fraccionament de l'IBI.
- Obtindre informes dels seus impostos.
- Obtindre certificat digital amb signatura electrònica.
'C/Portugal, 17 Altes i modificacions en el Padró Municipal d'Habitants'.
IMPORTANT:
- Sol·licite la seua cita per al tràmit corresponent. No s'atendran cites sol·licitades inadequadament.
- Abans de sol·licitar una cita, comprove que disposa de tota la documentació necessària en https://www.alicante.es/es/tramites.
- La cita ha de coincidir amb la persona que assistirà, perquè de no ser així no s'atendrà. Si s'actua en representació d'una altra persona, la cita ha de figurar a nom del representant.
- Conserve el justificant de la cita, perquè se li demanarà el dia que vaja a ser atés, juntament amb el seu document d'identitat.
- Si per alguna raó no pot acudir a la cita o havent-la sol·licitat no disposa de tota la documentació necessària, ha d'anul·lar-la perquè puga ser utilitzada per un altre ciutadà. De no poder-se realitzar el tràmit per falta de documentació haurà de sol·licitar-se una nova cita.
- De dilluns a dijous laborables de 08.30 a 17.00 hores.
- Divendres laborables de 08.30 a 14.30 hores.
Horari de Nadal 2024-2025:
- De dilluns a divendres laborables del 23 de desembre de 2024 al 3 de gener de 2025, de 08.30 a 14.30 hores.
- Dies 24, 25 i 31 de desembre, i 1 i 6 de gener no hi haurà servici.
Horari d'atenció telefònica 010:
El servei es presta de dilluns a divendres laborables, de 09.00h a 18.00h.
*Per a telefonades des de la ciutat d'Alacant i de fora del municipi pot utilitzar-se també el Tel. 900 153 862.
Horari de Nadal 2024-2025:
- Els dies 24 i 31 de desembre, de 09.00 a 14.00 hores.
- Dies 25 de desembre, i 1 i 6 de gener no hi haurà servici.