Informació de l'hemeroteca de notícies municipals per tindre una antiguitat superior a 2 anys
Les Cartes de Servici s'enquadren en la línia estratègica de millora de la gestió municipal i de la prestació de servicis de qualitat
L'Ajuntament d'Alacant aprova la Instrucció relativa al Sistema de Cartes de Servici.
Les Cartes de Servicis són documents escrits que informen sobre els servicis que tenen encomanats les unitats i centres administratius a què es referixen, així com sobre els drets de les persones usuàries en relació amb ells i els compromisos de qualitat en la seua prestació.
D'acord amb la seua definició, les Cartes de Servici tenen dos fins fonamentals:
· En el seu vessant extern, proporcionar a la ciutadania informació sobre els compromisos de qualitat, així com de les activitats que exercix l'organització.
· En el seu vessant intern, servir d'instrument de millora de la qualitat dels servicis públics.
Més informació:
Ajuntament d'Alacant - RRHH, Organització i Qualitat
Departament de Comunicació i Qualitat
C/ Cervantes, 3 03002 - Alacant
Tel. 965 14 81 06
rrhh.calidad@alicante.es
Seguix-nos: