Pot consultar tota la informació de les convocatòries d'oposicions, bases, dates de presentació d'instàncies, llistes provisionals i definitives d'admesos i exclosos, dates de realització d'exàmens i resultats finals del procés opositiu, en l'enllace següent 'Consulta d'Oposicions':
Consulta d'Oposicions
*Per a major informació sobre la convocatòria d'oposicions poden telefonar als telèfons: 965 14 95 73/75.
Horari per a presentació de documents:
Si es presenta a través de la Seu Electrònica (Certificat Digital) , el termini estarà obert fins a les 23:59h del últim dia de termini.
Si es presenta presencialment a l'Oficina d'Atenció Ciutadana (OAC), l'horari és el següent:
- De dilluns a dijous laborables de 08.30 a 17.00 hores.
- Divendres laborables de 09.00 a 14.00 hores.
*Fora d'aquest horari poden presentar-se sol·licituds a les Oficines de Correus (Consulta els HORARIS) , amb el sobre obert perquè el mata-segells figure en la sol·licitud i no en el sobre.
A més de Correus, Seu Electrònica i Registre General de l'Ajuntament, conforme a l'Art. 16.4 de la Llei 39/2015, d'1 d'octubre, del Procediment Administratiu Comú de les Administracions Públiques, poden presentar-ho també a:
Els Registres de:
- L'Administració General de l'Estat (per exemple, la Subdelegació de Govern a Alacant).
- Les Administracions Autonòmiques (per exemple, les Oficines del PROP) .
- Les Entitats que integren l'Administració Local (per exemple, la Diputació Provincial).
- Les representacions diplomàtiques o oficines consulars d'Espanya a l'estranger.
INFORMACIÓ IMPORTANT PER A TRÀMITS EN SEU ELECTRÒNICA AMB CERTIFICAT DIGITAL
- No es pot firmar en ordinadors amb sistema operatiu iOS, només Windows.
- Permetre elements emergents.
- Tindre instal·lat i actualitzat Java. (Podrà descarregar el programa abans d'iniciar el tràmit).
- Tindre instal·lat Acrobat Reader. (Podrà descarregar el programa abans d'iniciar el tràmit).
- La sol·licitud finalitza quan es firma el document instància i el sistema ho torna a mostrar amb el número de registre d'entrada assignat visible en la part superior, perquè l'imprimisca o guarde com a resguard. Perquè la persona que realitza el tràmit puga firmar electrònicament la dita instància és necessari descarregar i instal·lar un programa específic que podrà descarregar abans d'iniciar el tràmit. Si ja ho haguera instal·lat anteriorment, no cal que ho torne a fer.
- Si per algun motiu deixa el tràmit sense acabar, pot reprendre-ho durant 15 dies en: www.alicante.es -> Seu Electrònica -> Catàleg de Servicis - > Accés a tràmits pendents.