Avisos d'incidències i sol·licitud d'informació
Avís d'incidència:
Un avís d'incidència és la comunicació que un ciutadà o ciutadana fa a l'Ajuntament per a posar en el seu coneixement la necessitat d'arreglament puntual d'algun element d'un servici bàsic municipal (enllumenat públic, transport, neteja de la via pública, elements en els parcs, deteriorament de les vies o voreres, etc.) .
Sol·licitud d'informació:
Sobre els distints servicis municipals i tràmits administratius: requisits, documentació, lloc a què dirigir-se etc, i qualsevol altre assumpte d'interés relacionats amb l'activitat de l'Ajuntament d'Alacant i els seus Organismes Autònoms.
On pot presentar-se?
- A través del següent FORMULARI.
- A través de xarxes socials SAIC.
- A través del Servei d'Atenció Telefònica 010 - 900 153 862.
- Presencialment, en les Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC), amb model d'Instància General de l'Ajuntament.
- A través de la Seu Electrònica.
A més, les incidències relacionades amb Aigües d'Alacant (clavegueram, embornals), incidències de neteja i sol·licitud de recollida d'efectes i incidències relacionades amb plagues (mosquits, rates, paneroles, processionària, etc) poden comunicar-se també en:
- Aigües d'Alacant: Tel. 900.717.717 / www.aguasdealicante.es/contacta
- Neteja Pública 'Tu fas Alacant': Whatsapp 670 086 411 / Tel. 900 729 729 / https://tuhacesalicante.com/atencion-al-ciudadano/
- Tractament contra plagues Mancomunitat de l'Alacantí: Tel. 966 01 31 92 / http://www.mancomunidad-alacanti.org/denuncias/