TRÀMITS EN SEU ELECTRÒNICA
A través de la Seu Electrònica es poden realitzar tràmits municipals sense cues ni esperes, les 24 hores del dia.
Alguns dels serveis del catàleg de tràmits de la Seu Electrònica requereixen, obligatòriament, de la identificació de l'usuari mitjançant certificat digital emés per qualsevol Autoritat de Certificació reconeguda, o DNI-electrònic. Aquests serveis estan identificats amb un cadenat.
Abans de realitzar qualsevol tràmit en Seu Electrònica, recomanem llegir atentament els requisits tècnics del sistema:
Requeriments Tècnics Accés Seu Electrònica:
- Permetre elements emergents.
- Tindre instal·lat Tener instalado AutoFirma 1.7.2 o posterior.
- La sol·licitud finalitza quan se signa el document instància i el sistema el torna a mostrar amb el número de registre d'entrada assignat, que començarà per E i l'any actual, E2020..., visible en la part superior, perquè ho imprimisca o guarde com a resguard.
Accés a la Seu Electrònica
OBTENCIÓ DEL CERTIFICAT DIGITAL
Les Oficines d'Atenció Ciutadana (OAC) tramita certificats digitals per a persones físiques de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV) en suport software. Més informació.
Per a més informació, resolució de dubtes o certificats digitals per a persones jurídiques, contacta amb Atenció a l'Usuari de l'Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV).
- Altres punts d'obtenció del certificat digital de l'ACCV a Alacant són la Diputació Provincial d'Alacant, Oficines SUMA, Oficines PROP de Generalitat Valenciana. Més informació.
- Informació sobre DNI Electrònic.
- Certificat digital de la Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre (FNMT):
- Identificació remota per vídeo.
- Oficines de la Seguretat Social, amb cita prèvia, telefonant al 901 106 570.
- Delegacions i Administracions de l'AEAT, amb cita prèvia, telefonant al 901 200 351.
- Informació sobre el Sistema Cl@ve: Identitat Electrònica per a les Administracions.
Els col·lectius obligats a relacionar-se electrònicament amb l'Ajuntament poden obtindre signatura electrònica de la següent manera:
A través d'Internet:
- Agència de Tecnologia i Certificació Electrònica (ACCV).
- Fàbrica Nacional de Moneda i Timbre (FNMT).
Presencialment:
- Delegació de l'Agència Tributària a Alacant:
- Plaça de la Montanyeta, 8.
- 03001 Alacant.
*Ha de sol·licitar-se cita prèvia en el telèfon 901 200 351.