Per percebre pagaments de l'Agència Local de Desenrotllament Econòmic i Social de l'Excm. Ajuntament d'Alacant, els creditors han d'estar donats d'alta en el registre de tercers.
Amb caràcter general, els pagaments a creditores es faran efectius per transferència bancària, al compte que pel creditor es designe, la qual haurà d'estar oberta a número de la persona o entitat, al favor de la qual s'haja expedit l'orde de pagament. Cada creditor haurà d'utilitzar un només compta per al percebo dels corresponent pagaments.
Una vegada dada d'alta el compte bancari, les successives ordes de pagament a favor del creditor s'abonaran a este compte.
Per al canvi de compte haurà de presentar-se de nou la sol·licitud d'alta de tercers, la qual cosa produirà automàticament la baixa del compte anterior.
FORMES DE PRESENTACIÓ
- Persones Físiques:
* Presencial: descarregar el Model d'alta de tercer i una vegada emplenat presentar-lo en la seu de l'Agència Local C/ Jorge Juan, 21 1a Planta. Documentació imprescindible l'assenyalada en el Model.
* Internet: seleccionar el tràmit i seguir totes les indicacions fins al registre final de la sol·licitud (quan tinga preparada tota la documentació accedisca al tràmit). Documentació imprescindible (en format PDF o arxiu d'imatge): s'haurà d'aportar sempre còpia de llibreta d'estalvi, xec, extracte o qualsevol altre document expedit per l'entitat financera, on consten el número del titular, NIF i el número de compte IBAN i còpia del NIF.
Per a presentar la sol·licitud i documentació per internet, a través de la seu electrònica, és necessari disposar de Certificat electrònic reconegut per l'Ajuntament d'Alacant (Certificat expedit per *FNMT o Certificat expedit per l'Agència de Tecnologia i Certificació electrònica de la Comunitat Valenciana).
- Persones Jurídiques:
El tràmit haurà de formular-se sempre a través del registre electrònic dins de la seu electrònica.
Dins de l'apartat Formes de presentació d'esta pàgina haurà de triar l'opció Internet i seleccionar el tràmit, seguint totes les indicacions fins al registre final de la sol·licitud (quan tinga preparada tota la documentació requerida accedisca al tràmit). Documentació imprescindible (en format PDF o arxiu d'imatge): s'haurà d'aportar sempre còpia de llibreta d'estalvi, xec, extracte o qualsevol altre document expedit per l'entitat financera, on consten el número del titular, CIF i el número de compte IBAN i còpia del CIF.
En qualsevol cas, haurà d'acompanyar-se sempre còpia de llibreta d'estalvi, xec, extracte o qualsevol altre document expedit per l'entitat financera, on consten el número del titular, NIF/CIF i el número de compte IBAN i còpia del NIF.
Totes les dades entregades en este document es tractaran conforme al “Reglament (UE) 2016/679 del Parlament Europeu i del Consell, de 27 d'abril, relatiu a la protecció de les persones físiques pel que fa al tractament de dades personals ja la lliure circulació d'estes dades”.