Del 25 al 31 d'agost està obert el procés de selecció de l'equip responsable de la gestió i docència del Taller d'Ocupació Alacant Impulsa III
A la fi del mes de juliol, l'Agència Local de Desenvolupament Econòmic i Social de l'Ajuntament d'Alacant va rebre una subvenció de LABORA, Servei d'Ocupació i Formació de la Generalitat Valenciana, per a posar en marxa el Taller d'Ocupació "Alacant Impulsa III", un programa mixt d'ocupació i formació l'objectiu del qual és la preparació de 30 persones desocupades en els oficis de jardineria i viverisme, obra de paleta i pintura, i dinamització comunitària.
El taller combina l'aprenentatge d'un ofici amb la realització del treball real en diferents obres i serveis de l'Ajuntament d'Alacant.
La selecció de l'alumnat participant en el taller es realitza a través de LABORA i la de l'equip professional responsable de la gestió i docència d'aquesta formació es durà a terme mitjançant la presentació de sol·licituds en la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Alacant (altres sol·licituds no normalitzades - instància genèrica)
El termini de presentació d'instàncies per a la contractació del personal directiu, docent i auxiliar administratiu estarà obert del 25 al 31 d'agost. Els llocs de treball oferits són:
- Director/a del taller d'ocupació
- Docent especialitat jardins i vivers.
- Docent especialitat obra de paleta i pintura.
- Docent especialitat en dinamització comunitària.
- Docent de suport.
- Auxiliar administratiu.
La duració dels contractes serà d'un any. La jornada serà completa per al director i els docents d'especialitat, i a temps parcial, per al docent de suport i el personal administratiu.
En la documentació següent podràs consultar les bases generals que regulen el Taller d'Ocupació Alacant Impulsa III:
- Acta de constitució del grup de treball mixt per a la selecció del personal i l’alumnat
- Relació de llocs de treball
- Bases generals alumnat
- Bases generals personal directiu i docent
- Annex II: sol·licitud
- Curriculum vitae
Sol·licituds i documentació a presentar
ATENCIÓ: Les sol·licituds es presentaran de manera telemàtica a través de la Seu Electrònica de l'Ajuntament d'Alacant; per a això, la persona sol·licitant haurà de disposar de signatura electrònica avançada, amb el certificat reconegut per a ciutadans admés per la Seu Electrònica. Prem ací per a accedir a la Seu Electrònica
Ruta: Catàleg de Serveis --> Altres Sol·licituds No Normalitzades --> Presentació EN LÍNIA d'Instància Genèrica
Juntament amb la instància de sol·licitud (Annex II) s'haurà de presentar el curriculum vitae actualitzat (segons Annex III de les bases) i la documentació acreditativa dels mèrits.
Després de registrar la instància en la seu electrònica de l'Ajuntament d'Alacant, hauran d'enviar-la, a més, al correu electrònic: empleoyformacion@alicante.es
- Anexo II: Solicitud
- Anexo III: Currículum Vitae
- Documentación acreditativa de los méritos