Mitjançant el present tràmit se sol.licita a la Tresoreria Municipal la constitució d'una garantia, consistent exclusivament en aval o assegurança de caució, exigida per algun procedimient administratiu municipal.
La sol.licitud de dipòsit d'una fiança ha d'efectuar-se per altre tràmit específic existent al catàleg de serveis de la Seu Electrònica Municipal.
Una vegada verificada la validesa i idoneïtat dels documents presentats per a constituir l'aval/assegurança de caució, la Tresoreria Municipal remetrà o posarà a disposició del sol.licitant la corresponent carta de pagament o justificant de la constitució de la garantia.
Les garanties han de ser signades pels apoderats únicament mitjançant certificat digital o electrònic.
Els avals o assegurances de caució signats pels apoderats de l'entitat financera / asseguradora de forma no electrònica hauran de ser constituïts presencialment davant la Tresoreria Municipal, prèvia concertació de cita, aportant el document original de les mateixes.
El sol.licitant de la constitució d'una garantia en forma d'aval o d'assegurança de caució haurà de presentar:
- Còpia del NIF / NIE / CIF.
- Còpia de l'acord o comunicació municipal en base al qual s'exigeix la constitució de la garantia.
- Aval o assegurança de caució en format "pdf" signat amb certificat electrònic o digital pels apoderats de l'entitat financera o asseguradora.
- Còpia del bastanteig del poder del signant de l'entitat financera / asseguradora efectuat per l'Assessoria Jurídica Municipal. Si són més d'un els signants, haurà d'aportar-se còpia de tots els bantantejos efectuats.