Sopar temàtic amb actuació de Fingertips en el Castell de Santa Bàrbara. Dissabte 15 d'Agost a les 21,30 h.

Imagen relacionada

Sopar amb actuació a l'aire lliure del grup alacantí Fingertips, quartet de jazz integrat per Vera Green (veu), Humberto Corrals (contrabaix), Alejandro Vázquez (bateria) i Juan Busquier (guitarra), que combina estils com el swing, ragtime, bop, folk americà, en l'emblemàtic Castell de Santa Bàrbara dins del marc del programa “Viu el teu castell!”,dissabte que ve 8 d'Agost a les 21,30 hores.

La funció té previst el seu inici a les 21.30 hores en la plaça d'Armes del Castillo (1ª parada de l'ascensor), servei que serà gratuït des de les 19. 45 hores tenint l'última baixada a l'Av. Juan Bautista Lafora a les 23,30 hores. L'accés per carretera per Vázquez de Mella romandrà obert fins a les 2 de la matinada.

Per a accés a aquesta activitat és necessària reserva prèvia. Aquesta es pot realitzar en www.castillodesantabarbara.com i www.alicantesmartdestination.com i en el telèfon 965.26.44.26 (Restaurant el *Sorell). Preus: 35 euros adults i 20 euros xiquets.

Més activitats de la fortalesa en www.vivetucastillo.es

Data i lloc de realització
15 de agost de 2015
Castillo
Castillo de Santa Bárbara
Informació complementària
Vídeos: 
The Fingertips Alicante